Als marketingstrateeg help ik KMO's
die de beste in hun markt willen zijn, online schitteren!

Martine van der perren id4web 01

 

Internet is niet meer weg te denken en als bedrijf wil je online gevonden worden wanneer iemand op zoek gaat naar jouw dienst of product.

Je website is de kern van je online marketing maar daarnaast zijn er nog een heleboel tools en kanalen die je kan inzetten om jouw doelgroep te bereiken. Denk aan Socal Media, E-mailmarketing, Google Ads en advertising op social media. Maar welke kanalen kies je en hoe zet je ze optimaal in zodat je investering ook resultaat oplevert?

Ik help kleine ondernemingen, freelancers en zelfstandigen meer resultaat te halen met hun website en online marketing. Samen maken we van jouw website een echt werkinstrument en bouwen we daarrond een online marketingstrategie waarop je bedrijf verder kan groeien.

Boek een kennismakingsgesprek

Eerst meer weten over wie ik ben? Lees hier mijn verhaal.

Als marketingstrateeg help ik KMO's
die de beste in hun markt willen zijn, online schitteren!

Martine van der perren id4web 01

 

Internet is niet meer weg te denken en als bedrijf wil je online gevonden worden wanneer iemand op zoek gaat naar jouw dienst of product.

Je website is de kern van je online marketing maar daarnaast zijn er nog een heleboel tools en kanalen die je kan inzetten om jouw doelgroep te bereiken. Denk aan Socal Media, E-mailmarketing, Google Ads en advertising op social media. Maar welke kanalen kies je en hoe zet je ze optimaal in zodat je investering ook resultaat oplevert?

Ik help kleine ondernemingen, freelancers en zelfstandigen meer resultaat te halen met hun website en online marketing. Samen maken we van jouw website een echt werkinstrument en bouwen we daarrond een online marketingstrategie waarop je bedrijf verder kan groeien.

Boek een kennismakingsgesprek

Eerst meer weten over wie ik ben? Lees hier mijn verhaal.

Waarom je naast een webdesigner ook een marketeer nodig hebt

Gepubliceerd: 12 september 2024

SEO expert

 

Toen ik jaren geleden begon met webdesign, was er van SEO of online marketing nog nauwelijks sprake. Een website was niet meer dan een online visitekaartje. Je toonde hem aan klanten en potentiële klanten, en dat was het zo'n beetje.

Ondertussen is er veel veranderd, en speelt je website nu een fundamentele rol in je marketing en bij het aantrekken van nieuwe klanten.

Voor een webdesigner is dat een grote uitdaging. Een website moet er mooi uitzien, goed gevonden worden in Google, en in de meeste gevallen verkopen of nieuwe klanten opleveren. Als marketeer help ik je dat te realiseren.

Meer lezen...

De Customer Journey als basis van je marketingstrategie

Gepubliceerd: 06 juli 2024

doelen website bepalen

Wat is de Customer Journey en hoe zet je die in?

We staan er nooit echt bij stil maar aan elke aankoop gaan een aantal vaste stappen vooraf. Het begint met iets dat je graag wil of een probleem dat je wil oplossen. Misschien ben je op zoek naar een nieuwe laptop of ben je het beu om elke ochtend wakker te worden met een pijnlijke nek. De klantenreis begint altijd vanuit een bepaalde behoefte of probleem en doorloopt vervolgens een aantal stappen tot de uiteindelijke aankoop en zelfs daarna.

Het kennen en begrijpen van die klantenreis is essentieel voor het in kaart brengen van je marketingstrategie. Te vaak concentreren ondernemers zich op één of twee fases uit de klantenreis, waardoor hun marketingstrategie niet echt gaat stromen.

Door rekening te houden met elke fase kan je beter inspelen op de behoeftes en verwachtingen van je doelgroep.

 

Meer lezen...

3 redenen waarom je wél regelmatig tijd moet besteden aan het updaten van je website.

Gepubliceerd: 04 juli 2024

tijd website 1

Slecht nieuws! Je website is nooit helemaal af.

Een website op maat is vaak een flinke investering. Naast de financiële kant heb je er waarschijnlijk ook veel tijd en energie in gestoken. Een uitstekende investering, want je website is de kern van je online marketing. Het is de plek waar prospecten je beter leren kennen, contact met je opnemen of iets kopen. Een investering die, als alles goed gaat, zichzelf terugverdient.

 

Meer lezen...

Website teksten schrijven die resultaten opleveren

Gepubliceerd: 12 juni 2024

webteksten schrijven

 

2 redenen waarom tekst op je website zo belangrijk is.

1. Je wil beter scoren in de zoekresultaten.

Google werd opgericht in 1997 en heeft intussen een lange weg afgelegd. In de beginjaren kon je nog hoog ranken in de zoekresultaten door trucjes toe te passen maar dat werkt ondertussen (gelukkig) niet meer.
Wil je nu goed scoren in de zoekmachines dan moet je website technisch in orde zijn maar nog belangrijker zijn je teksten. Google 'kijkt' namelijk niet naar je website. Google 'leest' je website en heeft dus voldoende tekst nodig om te weten waarover je pagina gaat en om die te indexeren op de juiste trefwoorden.
Pagina's met enkel beelden of maar enkele lijnen tekst zijn dus moeilijk indexeerbaar voor Google en zullen niet goed scoren in de Google zoekresultaten.

 

Meer lezen...

Met ‘hoop’ marketing bouw je geen succesvol bedrijf.

 

Eén op drie bedrijven zegt meer te willen doen met online marketing maar voelt zich onzeker door te weinig kennis. Ook tijdsgebrek en onzekerheid over wat het oplevert zijn belangrijke drempels.

Dat is helemaal niet zo vreemd.

Online marketing wordt steeds complexer. Nieuwe hypes eisen constant onze aandacht en platformen veranderen in een razendsnel tempo. Gewoon op de hoogte blijven kost vaak al een hoop energie.

Op deze website vind je een heleboel blogartikelen waarin ik mijn 25 jaar ervaring als ondernemer en marketingstrateeg met je deel.

 

 

Martine Van der Perren marketingstrateeg 08Strategisch Marketingadvies en implementatie

Je voelt dat er nog ruimte is voor groei in je bedrijf, dat er nog meer mogelijkheden zijn. Je bent klaar voor de volgende stap en realiseert je dat daar meer voor nodig is dan mond-aan-mondreclame en ad-hocmarketing.

Veel ondernemers staan op dat punt voor dezelfde uitdaging: hoe genereer je een constante stroom van waardevolle leads en nieuwe klanten?

Het antwoord ligt niet in standaard sjablonen of marketingtrucs; die zullen je niet helpen om een succesvol bedrijf op te bouwen. Wat je wel nodig hebt, is een strategische marketingbenadering die afgestemd is op jou, je team en je doelgroep. Een strategie die je ondersteunt bij het bereiken van je doelen, zodat je met meer impact en vertrouwen kunt ondernemen.

Tijdloze principes zoals klantgerichtheid, authenticiteit en consistentie vormen ook de kern van jouw successtrategie, en daar help ik je graag bij.
Meer info over de Marketing KickStart methode vind op marketingimpact.be

 

Begin nu je Gratis-Boost-je-MarketingScan

 

 

 

Martine Van der Perren marketingstrateeg 02

Gratis e-boek

 

Ontdek hoe je meer resultaat kan halen uit je online marketing.

 

Wat je nodig hebt is niet steeds weer nieuwe acties en ideeën, maar een strategie die de juiste middelen inzet op het juiste moment en op de juiste plek, waardoor je de juiste klanten aantrekt, groei realiseert en rust ervaart.

 

 

Download hier mijn Gratis E-boek

 

 

Ontdek hier mijn meest recente blogartikelen

Waarom je naast een webdesigner ook een marketeer nodig hebt

Gepubliceerd: 12 september 2024

SEO expert

 

Toen ik jaren geleden begon met webdesign, was er van SEO of online marketing nog nauwelijks sprake. Een website was niet meer dan een online visitekaartje. Je toonde hem aan klanten en potentiële klanten, en dat was het zo'n beetje.

Ondertussen is er veel veranderd, en speelt je website nu een fundamentele rol in je marketing en bij het aantrekken van nieuwe klanten.

Voor een webdesigner is dat een grote uitdaging. Een website moet er mooi uitzien, goed gevonden worden in Google, en in de meeste gevallen verkopen of nieuwe klanten opleveren. Als marketeer help ik je dat te realiseren.

Meer lezen...

De Customer Journey als basis van je marketingstrategie

Gepubliceerd: 06 juli 2024

doelen website bepalen

Wat is de Customer Journey en hoe zet je die in?

We staan er nooit echt bij stil maar aan elke aankoop gaan een aantal vaste stappen vooraf. Het begint met iets dat je graag wil of een probleem dat je wil oplossen. Misschien ben je op zoek naar een nieuwe laptop of ben je het beu om elke ochtend wakker te worden met een pijnlijke nek. De klantenreis begint altijd vanuit een bepaalde behoefte of probleem en doorloopt vervolgens een aantal stappen tot de uiteindelijke aankoop en zelfs daarna.

Het kennen en begrijpen van die klantenreis is essentieel voor het in kaart brengen van je marketingstrategie. Te vaak concentreren ondernemers zich op één of twee fases uit de klantenreis, waardoor hun marketingstrategie niet echt gaat stromen.

Door rekening te houden met elke fase kan je beter inspelen op de behoeftes en verwachtingen van je doelgroep.

 

Meer lezen...

{introtext}

Waarom je naast een webdesigner ook een marketeer nodig hebt

Gepubliceerd: 12 september 2024

SEO expert

 

Toen ik jaren geleden begon met webdesign, was er van SEO of online marketing nog nauwelijks sprake. Een website was niet meer dan een online visitekaartje. Je toonde hem aan klanten en potentiële klanten, en dat was het zo'n beetje.

Ondertussen is er veel veranderd, en speelt je website nu een fundamentele rol in je marketing en bij het aantrekken van nieuwe klanten.

Voor een webdesigner is dat een grote uitdaging. Een website moet er mooi uitzien, goed gevonden worden in Google, en in de meeste gevallen verkopen of nieuwe klanten opleveren. Als marketeer help ik je dat te realiseren.

Meer lezen...

De Customer Journey als basis van je marketingstrategie

Gepubliceerd: 06 juli 2024

doelen website bepalen

Wat is de Customer Journey en hoe zet je die in?

We staan er nooit echt bij stil maar aan elke aankoop gaan een aantal vaste stappen vooraf. Het begint met iets dat je graag wil of een probleem dat je wil oplossen. Misschien ben je op zoek naar een nieuwe laptop of ben je het beu om elke ochtend wakker te worden met een pijnlijke nek. De klantenreis begint altijd vanuit een bepaalde behoefte of probleem en doorloopt vervolgens een aantal stappen tot de uiteindelijke aankoop en zelfs daarna.

Het kennen en begrijpen van die klantenreis is essentieel voor het in kaart brengen van je marketingstrategie. Te vaak concentreren ondernemers zich op één of twee fases uit de klantenreis, waardoor hun marketingstrategie niet echt gaat stromen.

Door rekening te houden met elke fase kan je beter inspelen op de behoeftes en verwachtingen van je doelgroep.

 

Meer lezen...

Op zoek naar een website
waarmee je nieuwe klanten wint én je omzet verhoogt?


 


Meest recente artikelen:

Subcategorieën