tips linkedinprofiel

Wat is LinkedIn?

 

LinkedIn is een zakelijk sociaal netwerk en is momenteel het grootste professionele netwerk ter wereld met zo'n 675 miljoen gebruikers. Ook in België is dit platform zeer populair met 3 miljoen gebruikers waarvan gemiddeld 50% er ook actief gebruik van maakt.  
Als gebruiker kan je een profiel opstellen met daarop je huidige en vorige werkzaamheden, je opleidingen en vaardigheden. Het is dus een soort visitekaartje en CV maar het is nog veel meer dan dat, het is vooral ook een heel krachtige manier om je te profileren als expert, je online zichtbaarheid te verhogen en nieuwe contacten te leggen met potentiële klanten.

Hoe kan je LinkedIn inzetten?

LinkedIn kan je in de eerste plaats inzetten om in contact te blijven met je bestaande relaties. Laat zien waar je mee bezig bent, deel waardevolle content en reageer ook regelmatig op de updates van je netwerk.
Daarnaast kan je het kanaal gebruiken om je netwerk uit te breiden en nieuwe contacten te leggen. 

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

meer bezoekers op je webite

Of het nu gaat om een website, een webshop of een blog
blog

Een blog of weblog is een online dag- of logboek dat op regelmatige basis door de blogger (schrijver) geactualiseerd wordt. Het kan ook een nieuwtjes platform zijn op een website. Blogs worden meestal chronologisch gepost, met het meest recente artikel bovenaan. Er kunnen in een blog behalve tekst ook afbeeldingen of video’s voorkomen. Afhankelijk van de schrijver en het onderwerp kan een blog tot duizenden bezoekers per dag hebben.
, iedereen wil meer bezoekers op zijn website, liefst véél meer.

Maar hoe doe je dat?
Er is helaas geen good for all antwoord en daarom geef ik je hieronder mijn 25 beste manieren, zodat je kan kiezen wat best past bij jouw aanbod.

Inhoudstafel:

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

online adverteren

Waarom online adverteren?

Online kan je niet alleen een enorm groot publiek bereiken maar je kan ook heel precies de juiste doelgroep
doelgroep

Een doelgroep is een specifieke groep mensen die je wil bereiken met jouw product of dienst. Het zijn de mensen die zich er het meest door aangesproken voelen. Hoe nauwkeuriger jij je doelgroep kan bepalen, hoe gemakkelijker het zal zijn om de juiste marketingacties te ondernemen.
aanspreken. Natuurlijk is het ideaal als dat organisch lukt, zonder te betalen voor advertenties, maar in de praktijk wordt dat steeds moeilijker.

Niet alleen grote ondernemingen maar ook kleine bedrijven maken daardoor steeds meer gebruik van online advertentiecampagnes.
Je kan dat natuurlijk zien als iets negatief omdat je er budget moet voor vrij maken maar als we vergelijken met de tijd waarin we enkel gedrukte advertentiecampagnes konden lanceren, dan zien we dat online campagnes toch een heleboel voordelen bieden:

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)