polls facebook 1

Facebook enquêtes op je bedrijfspagina of in een groep

De voorbije jaren zijn de mogelijkheden om Facebook enquêtes of polls te maken een aantal keren gewijzigd. Op een bepaald moment was de optie zelfs volledig verdwenen.

Ondertussen is er opnieuw een mogelijkheid om een poll te starten op je bedrijfspagina, al is die wel zeer beperkt. Je klikt in je tijdlijn op 'Schrijf een bericht..' en vervolgens kies je onder de drie puntjes 'Poll'. Bovenaan schrijf je je vraag en daaronder kan je twee antwoorden ingeven waaruit je fans kunnen kiezen. Eventueel kan je nog een afbeelding kiezen bij je antwoorden en je kan bepalen hoe lang je enquête moet lopen. Meer opties biedt deze functie momenteel niet.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)
sussesvolle emailmarketing

Email maakt ondertussen deel uit van ons dagelijks leven en is onmisbaar geworden als communicatietool. Aan de andere kant kan de nooit eindigende stroom inkomende mails ook voor heel wat stress zorgen. Een weekje verlof levert al snel honderden ongeopende berichten op en elke ochtend deleten we massaal inkomende mails, vaak over onderwerpen die ons niet interesseren en waar we niet om gevraagd hebben.

Het gevolg daarvan is dat veel ondernemers het nut van e-mailmarketing
e-mailmarketing

E-mail marketing is een krachtige vorm van direct marketing waarmee je op een eenvoudige en persoonlijke manier producten of diensten kan promoten via e-mail. Het is een goedkope en snelle manier om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te overtuigen om tot actie over te gaan (bv kopen) en relaties met klanten te beheren.
in twijfel trekken en er van uit gaan dat nieuwsbrieven niet meer werken. Maar is dat zo?

Uit onderzoek blijkt eerder dat e-mailmarketing nog steeds een zeer belangrijk onderdeel is van de marketingmix.

  • 97% van de bedrijven gebruikt e-mail om van bezoekers of prospecten klanten te maken
  • 72% van de mensen verkiest e-mail om promotionele content te ontvangen
  • 76% van de ontvangers heeft al gekocht naar aanleiding van een e-mail
  • 55% van de bedrijven haalt meer dan 10% van hun sales uit e-mailmarketin

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

boosting 1

 

Waarom je de boost-knop beter niet gebruikt voor een Facebook campagne


Als je een bedrijfspagina hebt, dan heb je natuurlijk ook die blauwe knop al opgemerkt 'bericht promoten'. Klik je daarop dan kan je in enkele klikken een advertentie opstarten. Met die knop maakt Facebook het dus heel laagdrempelig om te gaan adverteren.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)