sussesvolle emailmarketing

Email maakt ondertussen deel uit van ons dagelijks leven en is onmisbaar geworden als communicatietool. Aan de andere kant kan de nooit eindigende stroom inkomende mails ook voor heel wat stress zorgen. Een weekje verlof levert al snel honderden ongeopende berichten op en elke ochtend deleten we massaal inkomende mails, vaak over onderwerpen die ons niet interesseren en waar we niet om gevraagd hebben.

Het gevolg daarvan is dat veel ondernemers het nut van e-mailmarketing
e-mailmarketing

E-mail marketing is een krachtige vorm van direct marketing waarmee je op een eenvoudige en persoonlijke manier producten of diensten kan promoten via e-mail. Het is een goedkope en snelle manier om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te overtuigen om tot actie over te gaan (bv kopen) en relaties met klanten te beheren.
in twijfel trekken en er van uit gaan dat nieuwsbrieven niet meer werken. Maar is dat zo?

Uit onderzoek blijkt eerder dat e-mailmarketing nog steeds een zeer belangrijk onderdeel is van de marketingmix.

  • 97% van de bedrijven gebruikt e-mail om van bezoekers of prospecten klanten te maken
  • 72% van de mensen verkiest e-mail om promotionele content te ontvangen
  • 76% van de ontvangers heeft al gekocht naar aanleiding van een e-mail
  • 55% van de bedrijven haalt meer dan 10% van hun sales uit e-mailmarketin

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

websucces 1

De enorme groei van internet heeft de voorbije jaren op gebied van marketing heel wat extra mogelijkheden veroorzaakt. Het inzetten van een website, bloggen, het gebruik van social media, online advertising en e-mailmarketing
e-mailmarketing

E-mail marketing is een krachtige vorm van direct marketing waarmee je op een eenvoudige en persoonlijke manier producten of diensten kan promoten via e-mail. Het is een goedkope en snelle manier om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te overtuigen om tot actie over te gaan (bv kopen) en relaties met klanten te beheren.
, er zijn talloze opties om je online zichtbaarheid als bedrijf te vergroten en constant nieuwe prospecten aan te spreken.

Toch blijkt dat het nog steeds voor veel bedrijven een grote uitdaging is om effectief nieuwe klanten te winnen via hun website. Een klacht die ik vaak hoor is dat er heel wat tijd en/of geld geïnvesteerd werd in de website maar dat er weinig resultaat uit komt.

Wat me opvalt is dat er een aantal oorzaken zijn die steeds weer terugkeren.
Herken je jezelf hierin en wil je ook meer resultaat halen uit je website, dan geef ik je hieronder de 6 meest voorkomende valkuilen en hoe je ze kan vermijden

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

boosting 1

 

Waarom je de boost-knop beter niet gebruikt voor een Facebook campagne


Als je een bedrijfspagina hebt, dan heb je natuurlijk ook die blauwe knop al opgemerkt 'bericht promoten'. Klik je daarop dan kan je in enkele klikken een advertentie opstarten. Met die knop maakt Facebook het dus heel laagdrempelig om te gaan adverteren.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)