reviews blog

Sinds mensenheugenis is mond-aan-mondreclame een zeer efficiënte vorm van publiciteit. Alvorens een product te kopen, een hotel te boeken of een restaurant te reserveren, weten we graag wat anderen ervan vinden. Het is dus logisch dat online reviews een grote invloed hebben op ons koopgedrag.

Daarom zijn in de toeristische sector websites als booking.com en tripadvisor zo populair. Maar ook op sites buiten de reissector wordt er alsmaar vaker met online reviews gewerkt. Denk aan websites zoals bol.com of coolblue waar bij elk product beoordelingen getoond worden. Sommige sites gaan zelfs nog een stapje verder.  Op modesite Zalando bijvoorbeeld kan je dankzij de commentaren ook gemakkelijk zien of een kledingstuk groot of klein uitvalt. Handig als je twijfelt tussen 2 maten.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

bouncepercentage

BouncepercentageBouncepercentage

Is het percentage bezoekers dat op je website landt maar weer vertrekt zonder te klikken of een andere pagina te bekijken. Een hoog bouncepercentage is nadelig voor je ranking op Google.
staat voor het percentage bezoekers dat op je website landt maar weer vertrekt zonder te klikken of een andere pagina te bekijken.

Vraag is waarom die bezoeker zo snel weer weg is?
Was je website niet aantrekkelijk genoeg, was de inhoud niet wat de bezoeker verwachtte of duurde het laden te lang?
Je hoort het al, een hoog bouncepercentage kan er op wijzen dat er iets mis is.

Maar wat is een hoog bouncepercentage?

  • <20% is extreem goed
  • 20-40% is zeer goed
  • 40-60% is het meest voorkomend
  • 60-80% is hoog
  • >80% is problematisch

Een bouncepercentage van om en bij de 40% is dus een goed gemiddelde.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

popup gebruiken

Pop-upsPop-ups

Dit is een klein venster dat verschijnt op een pagina van een website. Vaak gebeurt dit doordat de bezoeker een bepaalde actie onderneemt. Pop-ups kunnen reclameboodschappen bevatten of de bezoeker aansporen tot call-to-action.
, je kent ze wel, die vensters die te pas en te onpas op websites verschijnen. Het openen van zo'n pop-up kan gebeuren als reactie op een klik van de bezoeker maar kan ook veroorzaakt worden door andere gebeurtenissen, zoals het laden of het verlaten van een pagina.

Vaak worden pop-ups als irritant beschouwd. Veel van die pop-ups verschijnen immers al zodra je op de homepage komt, nog voor je de kans hebt gehad om te ontdekken waar de website over gaat. Slechte timing dus.
Op mobiele telefoons kan je ze dan weer vaak niet wegklikken omdat het sluitvak zich net buiten het scherm bevindt, waardoor je vast zit en niet anders kan dan de website verlaten. Slecht getest dus.

En toch kunnen pop-ups, indien juist gebruikt, enorm bijdragen tot het succes van je online marketingonline marketing

Dit is het verkopen van producten of diensten via digitale weg. Het is daarbij belangrijk om met de juiste strategieën de exacte doelgroep tot kopen te laten overgaan. De basis van online marketing is een grondig onderzoek en analyse zodat de juiste marketing strategieën gebruikt wordt.
!

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)