tools webdesign id4web


Een vraag die ik vaak krijg is welke tools en programma's wij gebruiken voor SEO
SEO

Dit staat voor Search Engine Optimization of zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands. Het is een verzameling van technieken die een website kunnen verbeteren waardoor hij makkelijker gevonden wordt in Google.

en Online MarketingOnline Marketing

Dit is het verkopen van producten of diensten via digitale weg. Het is daarbij belangrijk om met de juiste strategieën de exacte doelgroep tot kopen te laten overgaan. De basis van online marketing is een grondig onderzoek en analyse zodat de juiste marketing strategieën gebruikt wordt.
. Ik wil dit graag met jullie delen en daarom hieronder een overzicht van de belangrijkste hulpmiddelen die wij gebruiken en aanraden.

Inhoud van het artikel:

👉 Tools voor webdesign

👉 Tools voor SEO

👉 Tools voor e−mailmarketing

👉 Tools voor het maken van afbeeldingen en video

👉 Tools voor het organiseren van social media

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

In dit blogartikel gaat het eens niet over online marketingonline marketing

Dit is het verkopen van producten of diensten via digitale weg. Het is daarbij belangrijk om met de juiste strategieën de exacte doelgroep tot kopen te laten overgaan. De basis van online marketing is een grondig onderzoek en analyse zodat de juiste marketing strategieën gebruikt wordt.
maar wel over iets dat er heel nauw mee samenhangt, namelijk je logo en huisstijl.

Nu denk je misschien ‘wat heeft mijn logo met online marketing te maken’?
Wel, meer dan je denkt. Want een logo en huisstijl zijn enorm belangrijke onderdelen van je communicatie. Hieronder leg ik je uit waarom:

Waarom is je logo zo belangrijk?

1. Een goede eerste indruk maken

Online heb je ongeveer 2 seconden om een goede eerste indruk te maken en je potentiële klant ervan te overtuigen dat het de moeite waard is om je aanbod verder te bekijken.

Op dat moment kan een goede huisstijl het verschil maken. Een sterk logo in de juiste kleuren ondersteunt jouw aanbod. Klopt je uitstraling niet met je dienst of product dan ben je die prospect binnen die 2 seconden weer kwijt.

2. Herkenbaarheid

Je logo is het symbool waardoor je merk of bedrijf herkenbaar wordt. Trek jij je logo en huisstijl consequent door, dan gaan mensen steeds makkelijker de link leggen met je bedrijf en wat je doet.

3. Vertrouwen en loyaliteit

We worden overladen met prikkels waardoor consumenten, meer dan ooit, verlangen naar consistentie.
Groeit je bedrijf en wordt je logo steeds bekender dan ontstaat er ook een beeld van betrouwbaarheid. Denk bv aan merken zoals Nike. Zelfs al heb je nog nooit iets van Nike gekocht, je zal niet snel twijfelen aan de betrouwbaarheid. Het logo wordt dan een soort kwaliteitsgarantie.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

tips linkedinprofiel

Wat is LinkedIn?

 

LinkedIn is een zakelijk sociaal netwerk en is momenteel het grootste professionele netwerk ter wereld met zo'n 675 miljoen gebruikers. Ook in België is dit platform zeer populair met 3 miljoen gebruikers waarvan gemiddeld 50% er ook actief gebruik van maakt.  
Als gebruiker kan je een profiel opstellen met daarop je huidige en vorige werkzaamheden, je opleidingen en vaardigheden. Het is dus een soort visitekaartje en CV maar het is nog veel meer dan dat, het is vooral ook een heel krachtige manier om je te profileren als expert, je online zichtbaarheid te verhogen en nieuwe contacten te leggen met potentiële klanten.

Hoe kan je LinkedIn inzetten?

LinkedIn kan je in de eerste plaats inzetten om in contact te blijven met je bestaande relaties. Laat zien waar je mee bezig bent, deel waardevolle content en reageer ook regelmatig op de updates van je netwerk.
Daarnaast kan je het kanaal gebruiken om je netwerk uit te breiden en nieuwe contacten te leggen. 

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)